Filippa

Hej hej!

Jag heter Filippa och det är jag som är föreståndare här i sommar. Det innebär, förutom att jag är lekledare som alla de andra, att jag ska ha lite mer ansvar och hålla koll på papper och grejer.

Ålder: 23

Bor: i lilla Emmaboda (ungefär på andra sidan Sverige)

Intresse: rida på ridskola, bada (det bästa jag vet!) och vara ute 

Udda intresse: läsa Utvandrarna

Angående kollo: det här är min andra sommar på kollo och det ska bli superroligt! Det ska bli spännande att vara föreståndare för första gången men med tanke på hur trevlig resten av personalen är kommer det att gå toppenbra. Nu längtar vi bara efter att få träffa alla barnen som kommer!



Jag ser lite trött ut på bilden men det är bara för att Alexander och jag har varit på Gekås och handlat leksaker och andra roligheter till kollo hela kvällen!



Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0