Lördag!

idag har vi haft talangjaktsuppstart. talang kommer äga rum på fredag så idag ville ledarna visa och väcka lite inspiration till alla kollobarn så att dom sedan kan uppträda med nånting. det blev musik, jonglering och lite roliga historier. vädret har inte varit på topp idag, vi väntar på regn och åska men trots detta så var ett gäng nere vid stranden för att ta sig ett dopp. kvällen avslutades med film, Linas kvällsbok, en väldigt bra och fin film. och sen blev det ju självklart läsning i Bertboken, och om jag inte misstar mig så tror jag nog att den börjar ta slut. nu kom också viktor tillbaka efter sina två lediga dagar. så nu är vi snart full styrka igen här på gården. imorgon är det föräldrardag, då får alla föräldrar komma på besök och det kan jag säga har varit efterlängtat:)

godnatt!
//Kolloledarna och olga

Kommentarer
Postat av: Dan Jynnesjö

Det är ganska svår tolkat om det är barnen eller ledarna som längtat efter föräldradag eller........

2011-07-03 @ 18:50:39
URL: http://kinnakollot.blogg.se/
Postat av: Filippa

Haha, ja Dan, förhoppningsvis längtade barnen mer än vi! Men nu är nästan alla tillbaka så nu börjar det bli som det ska igen!

2011-07-04 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0